Четвер, 25.04.2024, 01:15
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2017 » Лютий » 13 » Щодо проведення закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції за переговорною процедурою
17:57
Щодо проведення закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції за переговорною процедурою

                                                       П Р О Т О К О Л

Засідання тендерного комітету

КЗ КОР Боярська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат І-ІІ ступенів

м. Боярка

«13» лютого 2017 р

ПРИСУТНІ :

Від Замовника

Голова тендерного комітету КЗ КОР Боярської спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату І-ІІ ступенів Луценко Людмила Павлівна.

Заступник голови комітету з конкурентних торгів Дальниченко Світлана Миколаївна

Секретар комітету з конкурентних торгів Осовська Тетяна Вікторівна

Член тендерного комітету Клименко Валентина Прокопівна

Член тендерного комітету Нич Володимира Володимирівна

Від Учасника

  1. В.О.Генерального директора Комунального підприємства «Києво – Святошинська тепломережа» Київської обласної ради Гуменна Людмила Сергіївна.
  2. Юристконсульт Комунального підприємства «Києво – Святошинська тепломережа» Київської обласної ради Коваль Надія Василівна.

Всього 8 чол.

Місце проведення 08150, м. Боярка, вул. Перша Піщана,1 «13» лютого 2017 р. о 14 годині 00 хвилин .

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

Розгляд уповноваженими представниками Сторін питання щодо проведення закупівлі пари, гарячої води та повязаної продукції за переговорною процедурою.

СЛУХАЛИ:

1. Голова тендерного комітету КЗ КОР Боярської спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату І-ІІ ступенів Луценко Л.П.. повідомляє, що дія договорів в частині надання послуг постачання пари, гарячої води та пов’язаної продукції за переговорною процедурою теплопостачання від Комунального підприємства «Києво – Святошинська тепломережа» Київської обласної ради закінчився 31 грудня 2016 року, в зв’язку з чим виникає необхідність укладання договорів закупівлі послуг на 2017 рік.

Відповідно до Закону України від 25.12. 15 № 922- І «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон ) окремими Законами України визначаються особливості здійснення закупівлі теплопостачання . На сьогодні відсутні чинні нормативні правові акти, які регулюють питання закупівлі послуг з теплопостачання у зв’язку з чим його закупівлю необхідно здійснювати у порядку та за процедурами, передбаченими Законом.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. №630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачанням холодної та гарячої води і водовідведення», Комунальне підприємство «Києво – Святошинська тепломережа» Київської обласної ради здійснює теплопостачання всім категоріям споживачів в т.ч. установам та організаціям, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів.

У зв’язку з цим, виникає необхідність у закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції за переговорною процедурою закупівлі.

Дирекція Комунального підприємства «Києво – Святошинська тепломережа» Київської обласної ради повідомив, що Комунальне підприємство «Києво – Святошинська тепломережа» Київської обласної ради, згідно Закону України від 25.12. 15 № 922- VIІ «Про публічні закупівлі» відповідає кваліфікаційним критеріям для оформлення в установленому порядку договору закупівлі теплопостачання за державні кошти для потреб бюджетних установ та організацій, так як має відповідне:

- обладнання та матеріально – технічної бази;

- працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

- фінансову спроможність

Голосували: 5- За (Одноголосно), 0- Проти, 0- Утримались

Члени тендерного комітету, керуючись ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

ВИРІШИЛИ:

  1. Погодити обсяги та загальну суму закупівлі послуг з постачання водяної пари і гарячої води на 2017 рік

       1.1. Загальний обсяг закупівлі 453Гкал.

       1.2. Загальна сума закупівлі 614200,00 грн. (Шістсот чотирнадцять тисяч двісті

грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ – 102366,67грн.

  1. Відповідальність за виконання данного рішення по закупівлі покласти на Луценко Л.П.

Від замовника                                                                                        Від учасника

_______________ Луценко Л.П.                                                         _____________ Гуменна Л.С.

_______________ Дальниченко С.М.                                                 _____________ Коваль Н.В.

_______________ Осовська Т.В.

________________ Клименко В.П.

________________ Нич В.В. 

Переглядів: 311 | Додав: Elena | Рейтинг: 0.0/0