08:44 Сучасні підходи до організації роботи з формування навичок безпечної поведінки | |
Як же хочеться усім нам, дорослим, уберегти своїх дітей від неприємностей, захистити від небезпеки, яка очікує їх на кожному кроці. Але чи можливо щохвилини бути поруч? Звичайно ні! Вихід один – навчити дітей правил безпечної поведінки, сформувати в них відповідні навички, щоб вони могли почуватися безпечно. Педагогічний колектив КЗ КОР «Боярська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» протягом двох тижнів нового навчального року працював за такими напрямами: · Профілактика дорожньо-транспортного травматизму ( засвоєння правил дорожнього руху); · Правила безпечної поведінки під час навчально-виховного процесу; · Засвоєння правил безпечної поведінки на природі; · Правила пожежної безпеки; · Профілактика травматизму в побуті; · Формування здорового способу життя. Дуже цікаві і змістовні заходи безпеки життєдіяльності відбулися в І-ІV групах, які проводили вихователі Кривченко О.В., Зепс В.А. та вчитель математики Богдан А.І. Особливо вразив дітей дослід з відкритим вогнем, після якого ввімкнулася протипожежна сигналізація. Учні 2-5 класів відвідали Боярське відділення ГІБДД та залізничний переїзд. Працівниця Укрзалізниці, старша чергова залізничного переїзду «ст.Боярка» Коротун Н.І. розповіла їм про правила переходу регульованого залізничного переїзду. Ще школярі ознайомились із попереджувальними і забороняючими дорожніми знаками та вчилися правильно переходити дорогу з інтенсивним рухом транспорту. Закінчилась екскурсія в лісо-дослідному господарстві, де працівниця лісу Коваленко Л.В. розповіла дітям про небезпеку отруєння грибами і ягодами та ознайомила їх із яскравим стендом на цю тему. Вся робота була спрямована на організацію різних видів діяльності, які в свою чергу були направлені на набуття певних навичок поведінки, досвіду, самостійного пошуку виходів з непростих ситуацій, навчанню приймати виважені, продумані рішення. Адже все, чого навчають дітей, вони повинні вміти застосовувати в реальному житті, на практиці. Для досягнення максимального ефекту, педагоги використовували художній матеріал, дидактичні, рухливі та сюжетно-рольові ігри, створювали проблемні ситуації. Під час проведення розваг з дітьми закріплювалися знання та навички стосовно безпеки життєдіяльності, підтримувався позитивний емоційний стан. Розуміючи, що ефективність роботи з питань безпеки життєдіяльності дитини значною мірою залежить від позитивного прикладу дорослих, педагоги не тільки враховували це в особистій поведінці, але й приділяли цьому значну увагу під час роботи з батьками. Спільна робота з педагогами, дітьми, батьками забезпечує дітям формування навичок безпечної поведінки й усвідомлення, що її життя та здоров'я – це найдорожче багатство. А дотримання дітьми правил безпечної поведінки та захисних принципів обов’язково допоможе набути життєвої компетенції. | |
|