Четвер, 02.05.2024, 00:16
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Вересень » 16 » Сучасні підходи до організації роботи з формування навичок безпечної поведінки
08:44
Сучасні підходи до організації роботи з формування навичок безпечної поведінки

Як же хочеться усім нам, дорослим, уберегти своїх дітей від неприємностей, захистити від небезпеки, яка очікує їх на кожному кроці. Але чи можливо щохвилини бути поруч? Звичайно ні! Вихід один – навчити дітей правил безпечної поведінки, сформувати в них відповідні навички, щоб вони могли почуватися безпечно.

Педагогічний колектив КЗ КОР «Боярська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» протягом двох тижнів нового навчального року працював за такими напрямами:

·         Профілактика дорожньо-транспортного травматизму ( засвоєння правил дорожнього руху);

·         Правила безпечної поведінки під час навчально-виховного процесу;

·         Засвоєння правил безпечної поведінки на природі;

·         Правила пожежної безпеки;

·         Профілактика травматизму в побуті;

·         Формування здорового способу життя.

Дуже цікаві і змістовні заходи безпеки життєдіяльності відбулися в І-ІV групах, які проводили вихователі Кривченко О.В., Зепс В.А. та вчитель математики Богдан А.І. Особливо вразив дітей дослід з відкритим вогнем, після якого ввімкнулася протипожежна сигналізація.

Учні 2-5 класів відвідали Боярське відділення ГІБДД та залізничний переїзд. Працівниця Укрзалізниці, старша чергова залізничного переїзду «ст.Боярка» Коротун Н.І. розповіла їм про правила переходу регульованого залізничного переїзду. Ще школярі ознайомились із попереджувальними і забороняючими дорожніми знаками та вчилися правильно переходити дорогу з інтенсивним рухом транспорту.

Закінчилась екскурсія в лісо-дослідному господарстві, де працівниця лісу Коваленко Л.В. розповіла дітям про небезпеку отруєння грибами і ягодами та ознайомила їх із яскравим стендом на цю тему.

Вся робота  була спрямована на організацію різних видів діяльності, які в свою чергу були направлені на набуття певних навичок поведінки, досвіду, самостійного пошуку виходів з непростих ситуацій, навчанню приймати виважені, продумані рішення. Адже все, чого навчають дітей, вони повинні вміти застосовувати в реальному житті, на практиці. Для досягнення максимального ефекту, педагоги  використовували художній матеріал, дидактичні, рухливі та сюжетно-рольові ігри, створювали проблемні ситуації. Під час проведення розваг з дітьми закріплювалися знання та навички стосовно безпеки життєдіяльності, підтримувався позитивний емоційний стан.

Розуміючи, що ефективність роботи з питань безпеки життєдіяльності дитини значною мірою залежить від позитивного прикладу дорослих, педагоги не тільки враховували це в особистій поведінці, але й приділяли цьому значну увагу під час роботи з батьками.

Спільна робота з педагогами, дітьми, батьками забезпечує дітям формування навичок безпечної поведінки й усвідомлення, що її життя та здоров'я – це найдорожче багатство. А дотримання дітьми правил безпечної поведінки та захисних принципів обов’язково допоможе набути життєвої компетенції.

Переглядів: 641 | Додав: Elena | Рейтинг: 0.0/0