П`ятниця, 29.03.2024, 14:02
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Квітень » 22 » Навчально-практичний семінар
23:48
Навчально-практичний семінар

         Виховання дитини завжди було складним завданням. Основним соціальним інститутом, що забезпечує виховний процес, залишається освітній заклад. Освіта сьогодні – це єдиний процес, який неможливо розділити на навчання і виховання. І виховна діяльність в початковій школі повинна бути спрямована на формування в учнів основ морального здоров’я – гуманного відношення до світу, природи, людини.

         22 квітня 2015 року в КЗ КОР «Боярська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» відбувся навчально-практичний семінар, який було організовано Національною академією педагогічних наук України, Інститутом спеціальної педагогіки, лабораторією тифлопедагогіки, Інститутом післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка і, власне, Боярською спеціальною загальноосвітньою школою – інтернатом І-ІІ ступенів для дітей зі зниженим зором. У роботі семінару брали участь педагоги спеціальних шкіл для дітей з вадами зору та педагоги – науковці міста Києва та області

         На відкритому уроці, який провела класовод 2 класу Звірук Тетяна Миколаївна учасники семінару ознайомились з результатами навчання учнів за підручником «Світ навколо тебе». Основним результатом навчання є формування умінь: використання схем та малюнків, складання плану до тексту підручника, переказ тексту підручника за планом і оцінювання роботи своїх однокласників на уроці. Це і було метою уроку. Учні успішно засвоїли зміст експериментальних підручників, а вчитель оволодів методикою навчання.

         Після обговорення проблемного питання слово взяла директор школи Маріогло Зінаїда Іванівна. В своєму виступі вона наголосила, що підручники Покутнєвої Світлани Олексіївни «Світ навколо тебе» І і ІІ частини для слабозорих учнів 1-2 класів успішно пройшли апробацію. Набуті учнями навички не тільки сприяють оволодінню дітьми предметними компетенціями, а й стають у нагоді в процесі вивчення інших предметів: української мови, читання, розвитку мовлення тощо. 

Переглядів: 418 | Додав: Elena | Рейтинг: 0.0/0