Ритміка є складовою частиною музично-естетичного виховання. Вона сприяє гармонійному розвитку дітей, їх музичного слуху та музичної пам’яті, виразності рухів, формуванню правильної постави; ознайомлює дітей з музикою, танцями, піснями, вчить через рух виражати характер музичного твору.
Особливістю проведення ритміко-гімнастичних вправ є переважний показ рухових елементів вчителем. Це значно збільшує рухову активність учнів та підвищує щільність заняття за браку часу, який відведений на проведення уроку, а також дає змогу враховувати психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку.
В КЗ КОР «Боярська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» 15.03.2017року відбулося відкрите заняття з ритміки, яке підготувала та провела вчитель ритміка Метіль М.М.
На уроці вихованці закладу ознайомилися з термінами «demi plie», «grand plie», «battement jete». Діти розвивали та вдосконалювали відчуття ритму, формували відчуття орієнтації в часі та просторі, вчилися керувати темпом рухів та підкоряти їх музиці; повторили та закріпили позиції рук та ніг, вдосконалюючи рухові навички; закріпили за допомогою гри поняття про динамічні відтінки музики (ритм, темп, динаміка); розвивали почуття колективізму, долучалися до традицій та культури рідного народу. Також Мар`яна Мар`янівна показала, як можна засобами ритміко-гімнастичних вправ корегувати в учнів почуття музичної виразності, розвивати творчу уяву, підтримувати психологічне та фізичне здоров`я.
|