Ритміка є складовою частиною музично-естетичного виховання. Вона сприяє гармонійному розвитку дітей, їх музичного слуху та музичної пам’яті, виразності рухів, формуванню правильної постави; ознайомлює дітей з музикою, танцями, піснями, вчить через рух виражати характер музичного твору.
Особливістю проведення ритміко-гімнастичних вправ є переважний показ рухових елементів вчителем. Це значно збільшує рухову активність учнів та підвищує щільність заняття за браку часу, який відведений на проведення уроку, а також дає змогу враховувати психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку.
В КЗ КОР «Боярська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» 15.03.2017року відбулося відкрите заняття з ритміки, яке підготувала та провела вчитель ритміка Метіль М.М.
На уроці вихованці закладу ознайомилися з термінами «demi plie», «grand plie», «battement jete». Діти розвив
...
Читати далі »
Переглядів:
404
|
Додав:
Elena
|
Дата:
16.03.2017
|
Бажаємо всім мати справжніх друзів
Хочеш знайти друга —
стань другом сам
Другом ми називаємо того, кому довіряємо. Якщо між людьми немає щирості, не може бути і дружби. У кожного з нас є вади. Отже, той, хто хоче мати друга без вад, залишається без друзів. Справжній друг, який віддає частку свого серця, силу почуттів, вартий того, щоб його цінували й берегли.
Саме така думка пронизувала увесь виступ сучасного дитячого театру «Credere» в КЗ КОР «Боярська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів» 15 березня 2017 року. Виставою «Самотній Васько – цар звірів» актори показали школярам усі сторони самотності та справжньої дружби.
Дітвора радісно зустріла учасників трупи і до кінця вистави спостеріг
...
Читати далі »
Переглядів:
368
|
Додав:
Elena
|
Дата:
16.03.2017
| |